Rapport Vårruset...

Shit my lord va stolt jag är!
Sprang hela Vårruset förutom två uppförsbackar där kraften tog slut. Annars svävade jag fram och det gick oförskämt lätt! Var helt förbryllad över min insats. Stor eloge till Maria M och Maria L som också trippade fram som små älvor på en äng. Vi utgjorde det perfekta teamet!

En liten bildkavalkad. Hade så klart med mig kameran hela vägen runt :)

 












Grymt team! Två delar Gilda Skolan och en del Gilda Cosmetic.

När jag kom hem och var stolt som en tupp fick jag höra: "Det känns till och med på lukten att du sprungit. Alltså, det luktar inte illa. Bara sådär friskt..."
Jag kan ta det, jag har precis klarat av att springa Vårruset (med undantag för de två uppförsbackarna då) och jag är skitnöjd!! Wohooo!

LOVE!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Ingenjörerna i Stockholm vill ha en tid!, Puls och annan data. Kul med bilder från banan!

2009-05-06 @ 22:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0