Mycket vill ha mer!

Jag skulle behöva

- en utomlandsresa
- en bettskena
- en diskmaskin
- en personlig massör (tack för dina insatser på jobbet dock Maria!)
- högre lön


Det här med bettskena kan nog vara min grej. Mina käkar är grymt spända för att jag biter ihop så hårt på nätterna = på grund av stress. Men kanske om jag fick högre lön så skulle jag kunna åka utomlands för att koppla av lite och stressa ned. Detsamma om jag fick en personlig massör... Och en diskmaskin...
Summa summarum: Ge mig bara högre lön så försvinner min huvudvärk som smyger sig på varje eftermiddag!

Bitter? Jag? Nääääää!
Nu går jag och köper Nutella. Min syrra tyckte jag skulle unna mig det ikväll. Tack för tipset Anna!


Kan ni slappna av lite är ni söta? Jaha, högre lön först. Attans!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Om jag åker till Italien så ska jag köpa en sån här till dig http://buonitalia.com/index.cfm/act/Catalog.cfm/catalogid/891/Subcategory/Nutella/category/Sweets%20%26%20Cookies/browse/null/MenuGroup/Home/desc/Nutella%205kg..htm

2009-05-05 @ 22:12:41
Postat av: Lina

Wiiiii! Då skulle jag bli glad!

2009-05-05 @ 22:23:51
Postat av: Chris

Haha... naaaaw... så det blev en Nutella ändå :D

2009-05-06 @ 11:01:57
URL: http://tommatunnor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0