Sunk vs sund

Är trött och har kurat ner mig i soffan med datorn. Livsfarligt med risk för att man inte tar sig upp igen. Egentligen skulle jag bara vilja sitta kvar här och trycka typ en burk Nutella eller nåt annat onyttigt. Men jag ska banne mig ge mig ut på en promenad istället! Så, det är bara att ta tag i sig själv, knyta joggingdojjorna och ge sig ut i friska luften.

Det funkar inte att lägga upp bilder just nu, annars hade det kommit en stor fet bild på en Nutellaburk här... När jag blir gravid kommer jag nog knäcka en burk om dagen alltså. Sa det till J häromdagen, bara för att förvarna honom lite. Han sa att han skulle förhindra det hela. Tack älskling. Annars hade väl ungen haft flytande choklad i blodådrorna när den kommit ut.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Vi har en norrman på jobbet som har 4st dubbelmackoor med sig till lunch, på dem har han nutella.

I min värld är det jättekonstigt men i andras är det normalt och i din ev härligt. Tänk va fint det är att alla är olika.

2009-05-04 @ 21:40:34
Postat av: Lina

Ha ha ha!

2009-05-05 @ 17:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0