Sol!

Fick ett presentkort på hagabadet för två år sedan när jag fyllde 25 år. Har inte lyckats ta mig dit ännu. Liksom inge roligt när man vet att ens gamla elever jobbar där. Orkar inte. Visserligen vet jag ju att de är duktiga men det tar ändå emot. Så nu har jag insett att jag kommer inte ta mig iväg på någon behandling utan jag får nog trava dit och köpa produkter istället. Passar ju alldeles utmärkt att köpa lite schyssta solprodukter nu när jag ska få åka till solen. Har fått tips om Nimue's produkter så det får det nog bli.

Nåt som är riktigt bra att ha på sommaren är ett cerat eller läppglans med solskyddsfaktor i. Biotherm har jättefina glans som skyddar bra. Riktigt obehagligt att bränna sig på läpparna...



Annars tycker jag att Lorea'l har väldigt bra solskydd. Deras spray är jättelätt att applicera och går snabbt in. Jonis likes! Bra med spray till killar för då blir det inte sådär tjockt och kladdigt som är svårt att smörja in om de är håriga.

LOVE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0