Gäst vs Brud

Herregud, det är ju skitstressigt att förbereda sig inför ett bröllop!
Som gäst alltså!

Det ska fixas med bröllopspresent, smink och hårvårdsprodukter ska köpas, skor ska klackas om, strumpbyxor med hålla-in-magen-effekt ska inhandlas... Puh! Fatta då hur det är att anordna ett bröllop och vara den som ska gifta sig. Jag kommer nog aldrig bli gift, ha ha! Hur ska jag orka fixa med så mycket grejer? Lat som jag är...

Har hört att det finns nåt som heter bröllopskoordinator...


Möhippa går bra för det ska ju nån annan planera när man gifter sig...


Jag gör mig bäst som gäst...

LOVE!

Kommentarer
Postat av: Anna

Du skulle allt vara bra snygg som brud tror jag! Jag är i Degerfors och äter nu frukost själv medan lilltrollet blir underhållen av mormor.

Puss

2009-05-13 @ 08:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0