Dinner!

Hemkommen och gissa vad jag får till middag ikväll?



J har åkte till Kungshamn redan så jag får ta bilen dit själv imorrn. Då ska doxen få sträcka ut sig lite...
Ska pyssla och förbereda lite inför imorrn. Ha lite tacomys här för mig själv :)

Idag fick jag besök av Ann Kristin på jobbet som kom ändå från Enköping. Ann Kristin är min systers mans mamma och hon kom till skolan och fick en ansiktsbehandling. Hann inte ta någon bild tyvärr...

Nu måste jag skära lite sallad! Samtidigt som jag lagar mat dansar jag omkring till detta. Det är för övrigt vår åka-bil-låt just nu. Då höjer man volymen, trycker lite extra på gasen och så steker man (handrörelsen ni vet) utav bara den i bilen, ha ha!



LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0