Dagens tema: citron...

Så lider tisdagen mot sitt slut... Inte min favoritdag så jag är glad att den snart är förbi!
Efter jobbet gick vi direkt ner till gymmet och tränade. Sen gjorde jag käk i form av lammfärsbullar med citron, sallad och chevrécreme. Liiite greklandinspirerat, vi måste ju börja öva nu när vi ska åka snart. 5 juni drar vi iväg och det ska bli riktigt skönt. Det är ju mindre än 2 veckor kvar, herregud!

Nu har jag tagit ett bad med eterisk citron -och lavendelolja i hopp om att huvudvärken skulle försvinna. Men icke! Istället fick jag röda utslag som brände som satan på mina lovehandles... Tror byxorna skavde lite fint under min joggingtur och sen brände citronen till ordentligt. Så nu funderar jag på om jag ska gå och lägga mig. Jonis hotar med promenad 06.00 imorrn bitti så det är väl lika bra att vara utvilad... Känns lite pensionärsaktigt att lägga sig 21.00 bara.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0