En skön dag!

Tog mig en härlig promenad i det vackra vädret ner till stadens centrum. Vid Kopparmärra mötte jag upp Linda & Markus aka Dansbandskungen. Köpte sallad och sen gick vi och satte oss utmed kanalen. Tycker inte om att sitta så där och dingla med fötterna ner mot vattnet men de andra övertalade mig och jag fick övervinna min rädsla... Det var ganska trevligt till slut! Gillade inte de glupska måsarna dock, men bor man i Göteborg så gör man! Sen kom den bedårande Lisa och gjorde oss och våra dinglande ben sällskap.

 

 
Måsen spanar in min sallad...

När jag kom hem var jag så där trött man bara blir av att ha varit ute i friska luften. Behövde en power nap för att återhämta mig efter denna utmattande dag...

LOVE!

Kommentarer
Postat av: Johan G!

Din rädsla att dingla med benen är befogad. Jag kan heller inte sitta så. Det känns väldigt vanskligt och som att man ska ramla ner, sen kan det faktiskt komma någon idiot och butta ner en.



Tvinga aldrig någon att sitta så!

2009-03-22 @ 10:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0