Summering av lördag...

Igår åkte vi ut till Torslanda vilket kändes som världens ände men det var väldigt trevligt. På Kulturhuset Vingen hade dansbandskungen med vänner lite show innan melodifestivalen som visades på en gigantisk bioduk. Alla hängde med, Lisa & Olle, KJ & Andreas, jag & Jonti och Linda. Dansbandskungen var ju redan på plats :)


Markus river av en låt i hårdrocksperuk!

Efter melodifestivalen bjöds det upp till dans = bugg! Tyvärr fick (läs vågade) jag inte dansa men Linda och Markus snurrade runt som aldrig förr, ha ha! Ni var så duktiga och fina ;)

Sen blev det taxi hem till Linda där vi satt och lyssnade på musik fram till 04.00... Är lite seg idag kan jag säga! Har inte gjort många knop och så har vi det där söndagsfenomenet, fint väder. Solen skiner och jag har bara varit ute en snabbis för att köpa mat (läs pizza...). Får lite dåligt samvete när jag är inne och det är fint väder. Gjorde ett litet städröj här hemma precis iaf för att må lite bättre...

Hoppas ni också hade en bra lördag och får en skön söndag.

LOVE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0