Blandat...

Mitt hjärta värker av längtan efter lilla Alice! Nästa torsdag bär det av till huvudstaden för att snusa på bebishud. Det värsta är ju bara att det kommer bli ännu värre när man väl varit där och hälsat på... Har redan bokat tågbiljett för en visit i maj!

Annars har vi en grå och mulen lördag här i Göteborg. Har fått lite frukost och funderar på en tur till gymmet innan jag ska till stan. Har inte "hunnit" besöka Friskis på snart två veckor... Har jobbat två helger i rad nu och min kropp skulle verkligen behöva en massage kände jag när jag kravlade mig ur sängen imorse. Maria Mattsson!! Du kan väl ge mig en omgång på måndag?

Vi piggar upp denna gråa dag med ett sommarcollage



LOVE!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ni är så välkomna nästa vecka! Alice ligger här och mojsar i den fina bodyn från er. Om ni fyttar till hufvudstaden kan ni snusa på Alice hur ofta som helst... ;-)

Kram ryssan

2009-03-07 @ 10:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0