Spooky!

Jag är själv hemma ikväll så nu har jag ätit lite kvällsmat och krupit upp i soffan. Ska snart gå ner till tvättstugan för att byta maskin. Men jag vet inte om jag vågar! Började precis titta på "Det Okända"... Gillar sådana där spökprogram, har alltid varit lite fascinerad av det. När jag var liten och var hos mormor läste jag alltid hennes Hemmets Journal för där hade Saida en spalt. Folk fick skriva in om sina borttappade saker, frågor om framtiden osv och Saida förklarade för dem vart de skulle leta efter grejerna eller vad som skulle hända.

Nä nu måste jag byta kanal, annars kommer jag aldrig ta mig ner till tvättstugan!

Ja, i alla fall så gillade jag att läsa Saidas spalt och tyckte det var väldigt häftigt att hon kunde hitta folks borttappade klockor, nycklar och vigselringar (det var väldigt ofta som vigselringar försvunnit...). Lite övernaturligt och inte riktigt normalt. Men det var det som var så spännande!

Tråkigt att Saida nu är död, jag hade lätt köpt Hemmets Journal än idag för att läsa hennes spalt
=)


Saida, hon kunde hitta grejer hon!

LOVE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0