Smelly cat...

Jag kan inte kalla det tvångstankar för det kvalade jag inte riktigt in på när jag googlade just detta. Men jag har en liten grej som jag måste göra och som stör mig lite. Jag kan liksom inte styra över det och det sker ändå hyfsat ofta. När jag går förbi eller närmar mig något som jag vet kommer lukta illa kan jag inte låta bli att dra ett djupt andetag genom näsan! Sjukt va? Det kan vara i soprummet eller speciellt när jag går förbi en sopbil (uäck!) eller när man ska panta burkar och det luktar äcklig gammal öl. Eller när jag tar av mig skorna och jag vet att det kommer lukta tåbira. Ja, ni fattar grejen. Jag har illa-lukts-dille! Där andra håller andan gör inte jag...

För att illustrera dett kommer här en bildserie:


Åh en svettig gympasko, jag tar ett djupt andetag!


Hmm, mjölken är sur men jag måste ju dra ett extra andetag.


Snus luktar ju riktigt äckligt men jag jag tar ändå ett djupt andetag genom näsan så fort ett lock öppnas...

Gillar även självklart saker som luktar gott men detta hör ju till det normala. Min företeelse är ju sjuk! Moahaha!

LUKTLOVE!

Kommentarer
Postat av: Linda i K-backa

Ha! Jag gör exakt samma sak!! Men jag skäms mest för att jag ibland gör det när jag möter vissa människor, som jag tror luktar lte illa! Bläää

2009-03-30 @ 20:21:05
Postat av: Anonym

Ha ha! Känns otroligt skönt att veta att jag inte är ensam!

2009-03-30 @ 22:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0