Sleeping beauty!

Det blev ju inflyttningsfest och utgång igår. Var inte hemma ovanligt sent (03.00) men tydligen kände min kropp att den behövde sömn och jag slog upp mina vackra gröna 13.15 idag! Herregud. Det är ju värre än när jag var fjortis... Då kunde man ju sova länge men aldrig till 13.15! Min kropp behövde det nog som sagt. Fick lite skäll av Johan G! igår för han tyckte jag uppdaterat dåligt på sistone. Kan bara beklaga, har haft mycket att göra så jag har liksom inte hunnit.

Jättetrevlig fest hos Lina B igår. Jag blev festens sminkös och förgyllde 4 tjejers ansikten med makeup. Detta händer tämligen ofta men det är bara roligt!

 

Under kvällen blev min kamera kidnappad och eftersom jag ändå agerade makeupartist var det väl lika bra att någon annan dokumenterade kvällen. Tjejer: ni tog nog ungefär 100 bilder! Här kommer ett litet urval...

   

   

Om ni inte redan kommit på det kan ni klicka på bilderna för större version!
Sammanfattningsvis: Johans glasögon var populära, likaså hårborsten som fick tummen upp.

Till sist en väldigt rolig bild. När vi steg på spårvagnen satt några kids längst bak och rökte vilket vi ju inte kunde låta bli att sätta stopp för. Linda stegade fram till ungdomarna och jag tror att hon i princip drog ciggen ur käften på en av dem och stampade på den! Ha ha! Sen satte hon sig ner hos dem och de pratade om livet hela vägen in till Vasaplatsen. Hon kan tas med kidsen den där lärarinnan!



SEE YA!

Kommentarer
Postat av: Knurkan

Japp, så ska dom tas!=)

2009-03-08 @ 21:32:48
Postat av: Erika

oooouch! 15:13 måndag eftermiddag å jag är allt annat än back on track. tack för mega mongo fest!

2009-03-09 @ 15:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0