Kladdkaka och sol...

Nu är jag  mätt och belåten. Efter hamburgare, lantchips och Frödinge kladdkaka halvligger jag i soffan med datorn i knät. Lite rött vin har gjort mina ögon grusiga och sängen känns otroligt lockande... Men jag får nog hålla ut lite till! Kan för övrigt varmt rekommendera Frödinge frysta kladdkaka. Över förväntan god med tanke på att den är fryst! Vet att ni på jobbet skrattar åt mig nu... =)

Imorgon ska jag ut och njuta av det fina vädret. hinner ju aldrig ta del av solen när man är inne och jobbar hela dagarna. Ser den lysa på Avenyn, men får aldrig känna den värma mitt ansikte. Satt faktiskt i soffan på jobbet och låtsas-solade häromdagen när solen lyste in på mig precis där jag satt. Det var skönt! I morgon ska den få stråla på mig utan en tjock fönsterglasskiva i vägen...

Hoppas ni också får en skön lördag med härlig vårsol.


 
Over and out for tonight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0