High heels...



Dessa fick följa med hem idag. Det enda som finns i butik nu är gladiatorsandaler eller pumps med helt sjukt höga klackar. Ni som känner mig vet att jag är 179 cm lång och redan tillräckligt lång. Detta var ungefär de lägsta klackarna jag lyckades hitta... Trivs med min längd men när man går ut är det inte så roligt att på dansgolvet vara två huvuden längre än alla andra. Man får ju bra utsikt i alla fall...

Får se om jag hur mina fötter mår efter en kväll i dessa!
Nu ska jag äta liet mat, slänga mig i duschen och sen bär det av på inflyttningsfest till Lina Björkman. Däremellan ska x antal värmespolar placeras i mitt hår, resultat kommer antagligen upp här under morgondagen.

PUSS & KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0