Han har fattat grejen...

Den här snubben har förstått det här med hudvård och att ta hand om sig själv. Synd bara att han för övrigt är ett sånt psykfall. Ni som sett filmen förstår... Klippet kommer från American Psycho och skådespelaren heter Christian Bale. Me like!
Killar: Se och lär. Tjejer: Se och njut.

KLICKA HÄR!

Hittade Christian Bale's dubbelgångare i senaste numret av GQ. Han är en Ralp Lauren-modell och där kan man väl säga att han gjort rätt i sitt karriärsval... =)





Okej då, kanske inte enäggstvillingar men lite lika är de väl i alla fall...

LOVE!

UPDATE! Okej, Johan G! jag inser nu att jag stavat fel. Han heter ju Ralph och inte Ralp. Sorry!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men du, vad är det för jacka på bilden?

Tänkte bli järfälla-filf och den där var snygg men hittar den inte på RL.s hemsida...

2009-03-23 @ 22:27:51
Postat av: Johan G!

Ralp Lauren? Något nytt, eller kanske en liten miss? ;-)

2009-03-23 @ 22:52:55
Postat av: Lina

Nu är ju inte jag någon RalpH Lauren expert men jackan tillhör Black Label-serien. Jonis har också letat efter den men inte hittat den ännu på world wide web. Den kan ju vara så pass ny att den inte kommit ut ännu... Jag har nämligen fotat tidningen och inte hittat bilden på nätet :)

2009-03-24 @ 07:48:43
Postat av: JohanG!

Din update känns som en liten utskällning! Min intention var inte att göra dig arg, utan mest visa att jag läser din blogg och att jag är uppmärksam.

2009-03-24 @ 16:13:40
Postat av: Anonym

Ingen utskällning! Det var snarare jag som skämdes för att jag stavat fel på denne store mans namn. Fika nån dag?

2009-03-24 @ 17:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0