Diverse...

Sitter just nu och vräker i mig tacos. Var helt sjukt hungrig även fast jag fick en kokt med bröd förut när vi var och handlade på Ica Maxi! Det var vi och halva Göteborg som tyckte att torsdag 18.00 var en jättebra tidpunkt att storhandla på... Jag fick i princip armbåga mig fram i mejeriet!

Ja ja, annars då? Ja, det har inte hänt så mycket. Vi på skolan har blivit utmanade av de på Gilda Cosmetic att springa Vårruset i maj och vi var ju självklart tvungna att säga ja. Jag som inte springer, hur ska detta gå? Tycker det är otroligt jobbigt att springa (kan det bero på att jag har dålig kondis kanske?) och på gymnasiet upplyste min gympalärare mig om att jag inte sprang speciellt bra. Det där har satt sina spår och sen dess har jag nog inte sprungit onödigt mycket... 
Har hört att man får gå de 5 kilometrarna men jag måste ändå ge mig ut på stan på lördag och köpa nya joggingdojjor.

Ska bli roligt att göra något tillsammans med kollegorna i alla fall och så får man picknick efteråt! Förutsatt att man tar sig i mål alltså...  Ha ha! Och har jag ännu mer tur är Peter Siepen konferencier/uppvärmare. Det har han varit tidigare år vet jag. Jag gillar honom.



Puss o kram mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Lina, du vet ju vad som till och med kan peppa en igenom en mil... "Låt kameran gå! Oooh, låt kameran gå!" Ha ha ha!

2009-03-29 @ 18:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0