Midsommardokumentation...

Lite midsommarbilder med stor betoning på shotrace... Vi tävlade så mycket så jag hann inte ta så mycket kort. Självklart vann tjejerna hela konkarongen i slutändan.

 


 

 
Lisa halsade likt en törstig fiskmås :)


Lilla fågeln hade lagt små små ägg i blomkrukan

I morgon är det min bemärkelsedag. Gratulationer går bra att lämna på bloggen, facebook, via sms eller telefonsamtal och självklart personligen. Blombud är också välkomna, under dagen kommer jag befinna mig på Gilda Skolan, Avenyn 20.

Skämt å sido, jag kommer inte uppmärksamma min födelsedag speciellt mycket och har inga krav på att någon annan heller ska göra detta. Ett "grattis" räcker väldigt långt. 27 år är ingen stor revolution, börjar mest få vuxenångest.

Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Lena Llena

GRATTIS,GRATTIS älskade LINA!!

Massor av kramar från Mamma Lena. Ove hälsar så gott!

2009-06-23 @ 00:27:53
Postat av: Jonas

Ja, må hon leva!

Ja, må hon leva!

Ja, må hon leva uti hundrade år!

Javisst ska hon leva!

Javisst ska hon leva!

Javisst ska hon leva uti hundrade år!



Och när hon har levat

Och när hon har levat

Och när hon har levat uti hundrade år!

Ja, då ska hon skjutas.

Ja, då ska hon skjutas

Ja, då ska hon skjutas på en skottkärra fram!



2009-06-23 @ 08:27:19
Postat av: Lisa

HURRA HURRA HURRA! Grattis min sköna!

Kramar!

2009-06-23 @ 14:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0