Kärleksfull städerska...

Jag har sjukt mycket lock för öronen, snyter sjukt segt snor och hostar som en hel karl. Så har det varit hela veckan ungefär men nu känner jag mig inte alls pigg. Det brukar väl va så? Att man blir sjuk när man kommer hem från utlandet... Äter rinexin, loratadin, bisolvon och sprayar kortison-nässpray. Jippi!

För att bli lite gladare tänker jag på vad vår städerska gjorde i vårt rum efter att hon städat en dag. Vi brukade lämna lite dricks till henne på sängen innan vi gick till poolen och det verkade hon uppskatta. När vi kom hem en eftermiddag hade hon skrivit ordet LOVE i form av handdukar på vår säng. Så himla sött och det gjorde verkligen min dag! Hon kanske gjorde detta till alla hotellgäster just denna dag men det skiter jag i. Jag kände mig speciell och det var det enda som behövdes. 

 

Mer såna saker i vardagen!

LOVE!


Kommentarer
Postat av: Chris

WELCOME BACK!



Hehe.. när jag var i tukiet så var mammas o pappas städerska jätteduktig på att vika svanar och lägga ut blommor på deras säng.

Min städerska vek ihop mina kalsonger och ville ha dricks...hmpf

2009-06-14 @ 16:22:20
URL: http://tommatunnor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0