Filmtjutig...

Har precis kollat på andra Arn-filmen. Ganska kass faktiskt men jag kan ju inte låta bli att bli lite gråtig i ögat för det. Först när Arns häst dör. Sen när Arn kommer tillbaka till Cecilia första gången. Där pausade vi och tittade en sväng på Draknästet på Svt. En bekant till Lisa skulle vara med med sin idé. Vilken succé hon gjorde! Då började jag nästan böla bara därför. Riktigt driven och duktig tjej från Göteborg som verkar kommit på en riktigt bra idé. Drakarna slogs om henne! Ja, i alla fall, sen när Arn kommer tillbaka för andra gången. När han sen går och dör blir jag bara förbannad. Orkar inte med filmer där huvudpersonen ska gå och dö i slutet. Imorrn ska jag nog gå på den IQ-befriade filmen "Baksmällan". Där lär väl knappast någon dö i slutet och gör de det ska jag banne mig ha pengarna tillbaka.

Passar på att tacka för de fina presenterna jag fått också!


Oh ho ho, blommorna på Kreta luktade sååå gott

Hejrå!

Kommentarer
Postat av: Anna

Men Lina, jag har ju bara sett den första filmen än. Fast har väl ändå inte tid att se få film nuförtiden.

2009-06-26 @ 08:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0