Vem vet mest? Jag!!

Nyss hemkommen från jobbet (måndag är min kväll att stänga bygget...) och har slängt in en vegetarisk lasagne i ugnen. Jonis hade gjort förjobbet men jag är allra bäst på att göra bechamelsåsen! Insåg när jag slängde mig i soffan att tv-prgrammet "Vem vet mest" har börjat igen! Perfekt kvällunderhållning och man får träna hjärncellerna lite. Tycker dessvärre Richard är lite besserwisser i sin programledarpulpet och anser alltid att han vet mest... Sorry Malla, jag vet att du gillar honom! =) Men jag kan ändå inte låta bli att titta på programmet och skynda mig att svara innan Jonis för att själv få vara en liten besserwisser här hemma i soffan, ha ha! Klår honom lätt i anatomi och kemi och det tackar jag Gilda Skolan för. Där får man lära sig avancerade grejer ska ni veta!

Så slå på kanal 2 vardagar 19.00 och agera lite besserwisser för en halvtimma! Men det är mycket konstiga frågor oxå...


Besserwisser?

MÅNDAGSLOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0