Shopping i Degerfors!

 
Idag tog jag en sväng till Jessica på Presentbutiken i Degerfors för att hälsa på lite. Gick därifrån 900 kr fattigare! Uj så mycket fina saker de har där! Jag gick omkring som ett barn i en godisbutik och pekade på allt och sa: Åh, den var fin och den var fin (i en godisbutik hade jag dock sagt: åh, den såg god ut osv). Hade kunnat handla på mig en massa mer men plånboken sa nej... Måste ju i alla fall redovisa vad som inhandlades!


Liten smyckesväska från SNÖ som jag tänkt ha som kuvertväska istället, 125 riksdaler.
Otroligt förtjusande, inte sant?


Två par örhängen och ett härligt lila armband också från SNÖ. Rubbet kostade lite drygt 300 pengar.


En häftig "optikertavla" från Bruka Design. 495 pengar tror jag att den kostade.
Den gör sig mycket bättre i verkligheten än på bild måste jag meddela!

Kändes bra att jag en grå och trist dag som denna bidrog till konsumerandet i detta land som befinner sig i kristider. Man ska inte sluta konsumera, då går allt åt skogen. Glöm inte det!
Och dagen före lön också. Inte dåligt! Jag kände mig riktigt vuxen som ens hade pengar kvar på kontot dagen innan lön, ha ha!

Pussen och kramen på er vet ja!

Kommentarer
Postat av: malin

älskar dagens inlägg! Konsumera mera!

2009-01-22 @ 21:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0