Och priset går till...

Har kollat idrottsgalan och det var faktiskt riktigt underhållande. Men vad hade hänt med Kajsa Bergqvist?? Hur svårt ska det vara för svenskarna att piffa upp sig lite när det är gala... Jonis sitter nu och ler åt Anneli Alhanko för han tyckte hon var så vacker. Han är söt min Jonis! Själv kan jag inte låta bli att få en klump i halsen vid sådana här tillställningar. Speciellt när man får se målgångar och lyckliga vinnare... Jag är så känslig! =)

Angående det gröna paketet måste jag göra Erika besviken och Christoffer glad.
Erika: du får nog ett paket nästa vecka när jag skickar fuktmasken! Om du ville ha den?
Christoffer: jag är nöjd med min foundation och kommer inte skicka tillbaka den!
Så vem är den lycklige? Trumvirvel....



Paketet går till herr Persson på Ängebäcksvägen! Hoppas denna blir bättre Ove, annars får Mia-måtta göra en insats och ta fram symaskinen =)

LOVE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0