Trodde aldrig detta skulle ske...



Jaha då har jag startat en blogg...Har kommit på mig själv den senaste tiden med att "tänka i blogginlägg". Händelser som skulle ha passat in på min blogg (som då ej fanns) och bilder som kunde platsat på min icke existerande blogg. Funderade på igår vid tolvslaget om jag skulle orka lägga energi på att ge ett nyårslöfte. Håller dom ju aldrig ändå... Så när Janne (Malmsjö) dragit den där långa harangen om att ringa ut och in sa jag till Jonis: jag ska nog börja blogga. Jonis suckar ofta åt mig då jag sitter med datorn i soffan och läser alla andras bloggar tills den bränner sönder mina knän och han får stoppa en kudde emellan. Tur att jag har dig Jonis. Nu har du fått dig en alldeles egen liten bloggerska! Ha ha!

God fortsättning, vi ses! LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0