Sommar 2009...

Tror jag ska skaffa mig en schysst baddräkt till sommaren. Känns som att det kvittar om jag blir brun på magen eller inte... Vill ha en klassisk modell, inget krusidull. Har hittat en fin från HM. Let me know om ni ser fler snygga nånstans! Det är ju inte jättebråttom direkt... Det är stort nog för mig att i maj någon gång ta steget och köra utan strumpor i de små vårskorna! Eller ja, små och små. Drar ju storlek 40 men någon sa en gång till mig att "vackra blommor har stora blad". Sött!

 
HM 198 riksdaler!

That's all for tonight people! Peace out...


Kommentarer
Postat av: Anonym

som man säger, stora fötter, stora skor!



man kan även vända på det och säga stora skor, stora fötter.



Det var väl allt.

2009-01-29 @ 22:39:04
Postat av: Lina

Anonym - Ja så kan man ju också se det. Jag gillar dock att försköna det hela lite...

2009-01-30 @ 15:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0