Omröstning!!

Nu har jag bestämt mig för att skaffa nya glasögon, frågan är bara vilka? Tänkte ni skulle hjälpa mig. Måste  bestämma mig till på söndag innan jag åker hem till Göteborg igen! Så snälla, skriv en kommentar om vilket nummer ni tycker är snyggast på little moi!

  


Samma båge på båda bilderna, vi har döpt den till Emanuelle (kvinnlig och sensuell, hi hi!)

1. Fyrkantig båge, mörk upptill och ljus nedtill
2. Röd och lite mindre båge
3. Mörkbrun båge med gula inslag
4. Brun båge med lite rundning nedtill

Så snälla, skriv en kommentar så får jag lite lättare att välja. Har nog redan bestämt mig men det är roligt att se vad ni tycker!

Tåckar tåckar för hjälpen!

Kommentarer
Postat av: jonis

Mycket fina. Måste du verkligen bestämma dig senast på söndag? Kanske finns ännu snyggare i gbg. Du kanske ska ha glajerna ett tag. Hur läne har du haft dina gucci? puss baby

2009-01-24 @ 02:07:13
Postat av: Erika

3 eller 4.

låt mej förklara varför:

1) snygga men halva ansiktet försvinner eller halkar ner när bågen är ljus i underkant.

2) hade du varit 52 år jobbat inom vården/kulturen och känt dig lite fräck o fräsch ja, men med tanke på att du inte uppfyller ovanstående krav . NEJ

3) cleana. du lessnar inte. heta.

4) schysst form, trendiga men inte övertrendiga.

fin på ditt ansikte. Hur är bågen färgad/mönstrad, syns dåligt på bilden ..



Jag tar mitt vänskapliga ansvar, märker du det?! å jag kommer väl knappt få se dej i dom där glasen.. flyttar ni hit eller? tack för kaffet - adjö.

2009-01-24 @ 10:36:38
Postat av: Anna

Jag röstar för nr 4, fint när de var lite runda och lite ljusare brun färg. Och bara namnet...

2009-01-24 @ 10:48:30
Postat av: Lina

Erika - tack för utläggningen, du är en sann vän som tar detta på största allvar! Ska göra allt i min makt för att du ska få se mig oftare i mina nya glajjor. Vet inte riktigt hur bara, känner mig lite maktlös i detta fallet... Vi väntar fortfarande på svar.(Lite hemligt du vet så jag kan inte skriva ut vem vi väntar på svar från...)

2009-01-24 @ 11:01:58
Postat av: Anonym

Jag tycker helt klart nr.4! De är trendiga fast klassiska, passar ditt ansikte väldigt bra och har färg fast inte fullt så hårda som de övriga. Som sagt, nr 4 köna! Sjukt snygga!

2009-01-24 @ 18:50:43
Postat av: Lisa

Jag håller med Kriken, men håller nog ändå lite mer på nummer 3. Pösss!

2009-01-24 @ 20:40:51
Postat av: Emma och Mia

Mycket svårt...

Vi tror vi tycker nr.3, men det var svårt att se när det inte var live.

puss och kram, skumbanan =D

2009-01-25 @ 00:09:50
Postat av: Knurkan

Det va jag som skrev inlägget innan Lisa...om nån undrar! Kanske bara jag som fastnat i ord som köna och sjukt, visserligen...

2009-01-25 @ 13:41:14
Postat av: Lina

Förstod direkt att det var du Linda när du skrev köna, ha ha!

2009-01-25 @ 13:42:50
Postat av: Erika

Ja Linda, Du har fastnat. Ta dej ifrån det sjuka könaträsket, gärna snarast. I vartfall till dess att du kommer hit. Jag är Stockholmare nu du vet, jag kan inte dras runt med slödder som pratar dialekt.

å du bloggarn, det blir nr 4 va?

Love you all, now fuck off!

2009-01-26 @ 12:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0