Min dröm...

Fick detta klipp från min systers man Jonas på Facebook. Tydligen har han snappat upp att jag gillar dans och att det som sker i klippet är min högsta dröm! Den dag detta sker mig ska jag jubla av glädje! Mina tjejkompisar har sedan länge vetat att detta är något jag velat uppleva. Cafeterian på Bregårdsskolan var en skitbra plats för detta scenario men jag väntade förgäves i tre år... Vem vet, det kanske händer när jag ska till Optikern i Kristinehamn idag! Ha ha! Titta och njut.



Visst drar man lite på smilbanden och önskade att man fick va med där på tågstationen och "do the mashed potatoe"? Ja ja, jag gjorde det i alla fall!

LOVE

Kommentarer
Postat av: Anna

Det var jag som tipsade och sa att den här kommer Lina lägga upp på bloggen. Tänk så rätt man kan ha ibland.

2009-01-23 @ 12:43:41
Postat av: Lina

Anna - Du känner mig! Helt rätt. Me like!

2009-01-23 @ 12:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0