Lördagsmys på stan...

Tränad och klar. Nyduschad och hungrig. Ska fiffa mig lite för att sen dra till stan och möta upp Linda. Vi brukar ha som lördagsnöje att glida runt på stan lite och göra av med pengar vi egentligen inte har! Vå får se om jag kommer hem med nåt spännande... Lugn kväll eller fest ikväll? Vi har inte bestämt oss ännu men man kanske får shoppa en gå ut outfit om det nu skulle bli så att vi bestämmer oss för fest. Bäst att va på den säkra sidan!

SEE YOU!


Såhär snygga blir Linda & jag när vi festar! It's in the eye of the beholder heter det va...

Kommentarer
Postat av: Christel

Har ju inte kvar min facebook dock:( Men skicka ett mail på [email protected] så skickar jag länken så du kan läsa....Man får välja sitt eget lösenord och sånt där... Bara att klicka på länken i mailet så kommer du fatta!:)



Tusan va sccchnygga ni var på bilden da!! Hehe, Kram!!

2009-01-17 @ 15:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0