Känsliga läsare varnas...

Okej kära läsare, ni får tycka att jag är sjuk i huvudet som fotat detta men jag var bara tvungen att dokumentera! Ni som varit på Espresso House på NK vet att det finns en liten övervåning där man kan sitta och fika (ni andra får försöka se det framför er). På denna lilla övervåning har man utsikt över entrén, kassadisken och några fåtöljer som hör till fiket. Rakt framför och nedanför oss sitter en man i en av dessa fåtöljer. Han är i 50-års åldern och klädd i kavaj och jeans. Linda råkar titta lite för noga på denna man och upptäcker
följande (jag fick zooma allt jag kunde och smyga lite snyggt med kameran):

Ser ni inte vad jag menar är ni blinda, och ja mannen på bilden har med texten att göra!

Vi har alltså första parkett där vi sitter och fikar! Karln sitter alltså precis vid entrén på NK och han breder verkligen ut sig i fåtöljen också. Här hymlas inte med nåt! Vi höll på att dö och Lisa fnissade som aldrig förr. Man blev ju inte direkt så sugen på sitt fika efter denna syn kan jag meddela... Det roligaste var nästan när killen vid bordet bredvid denna man reser sig upp för att klä på sig och upptäcker "paketet" i fåtöljen bredvid. Han vek sig av skratt samtidigt som han försökte få sin killkompis att kolla in det Gud välsignat denna man med. Sen ser de att vi sitter på övervåningen
och också dör av garv! Ha ha ha! Vilken fika, man ska då ha fått se det mesta...
Men som sagt, jag varnade er i rubriken så ni får skylla er själva om ni tittade =)

UPDATE! Har nu fått ny info. Det var Lisa som upptäckte le grande paket! Mkt viktigt att förtydliga. Ledsen om de inblandade tagit illa upp eller känt sig förbisedda ;)

Trevlig kväll!
LOVE

Kommentarer
Postat av: Flingan

Det var faktiskt jag med min pittradar som gjorde den fruktansvärda upptäckten!! Rätt ska f-n va rätt =)

2009-01-14 @ 21:15:42
Postat av: Knurkan

Just det...jag kollar aldrig mellan benen på män;)men sjukt kul va det! Ha ha ha!!!

2009-01-15 @ 12:15:32
Postat av: Erika

Damn! Linda, jag hoppas du sprang ner och tog telefonnummret.



2009-01-16 @ 13:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0