Jannelångbenjävel...

Kom precis på mig själv med att ha på Janne Långben junior på tv. Byt inte kanal för all del! Är dessutom världsmästare på att lyckas tappa bort fjärrkontrollen i soffan så jag måste leta ett tag innan jag får bort den där minilångbenjävel från tv:n. Byter till Wild Kids istället. Ny säsong och allt! Följde det faktiskt förra omgången. Eller var det så att det alltid var repris på söndagar och man slötittade på det när man var bakis? Kommer inte ihåg, men jag gillart i alla fall :)

Är ensam hemma och är liiite rastlös men vill egentligen inte göra nåt. Har ingen lust att gå ut och vill inte städa vilket jag borde göra. Sitter här framför datorn och fördriver tid istället. Därav alla inlägg idag...

LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0