Äta bör man annars dör man...(eller så blir man en bitch)



Det är mycket viktigt att jag får i mig någon sorts föda rebelbundet. Och då menar jag verkligen regelbundet! Fråga mina kära vänner eller min sambo... Helst var tredje timma annars blir jag inte att leka med. Mina vänner har lärt sig sedan länge, de ser direkt på min blick att nu är det dags att få i Lina nån sorts energi annars kommer det gå illa. Jag blir också väldigt tyst och stirrar gärna bara rakt fram. Allt för att koncentrera mig på hur jag ska få tag på nåt för att reglera mitt blodsocker.  Lite otrevlig kan jag bli oxå... Jonis har också lärt sig på senare dar och till honom behöver jag bara säga "älskling nu är jag sådär svag i benen igen" och han börjar genast speja efter närmsta McDonalds, ha ha!
Men det är så skönt att veta att jag kan lita på er, en blick räcker likson nuförtiden så tar ni mig till
närmsta Pressbyrå för lite sockerschock.


Underbar buffelmozzarella i Positano, Italien 2007


Gymkortet har inte hamnat i min ägo ännu men jag får väl trava ned snart och fixa det...
Har  varit och köpt nya träningskläder iaf!

LOVE!


Kommentarer
Postat av: Knurkan

We know!!! Ha ha ha!

2009-01-03 @ 19:36:53
Postat av: Flingan

Håller med Knurkan! Underbart =) Ring mig om du behöver konsultation ang köpa gymkort. Lovar att vara helt opartisk i frågan...

2009-01-04 @ 16:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0