#%=***"!%&>

Shit pommes vilken tråkig helg. Till och med Melodifestivalen var ju ett sömnpiller... Tråkig helg med undantag att jag var och käkade tapas med KJ och Andreas. Inte på Manana dock för där var det fullt som vanligt! Jonathan hade fortfarande feber och orkade inte följa med. Synd! Å andra sidan vet jag inte riktigt vad jag vill ska förgylla mina helger. Vet bara att denna kommer gå till historien som den mest händelselösa helgen typ...
Idag har det tvättats och städats. Jag har varit duktig och dammsugit under saker och ting och inte bara runt.

Och nästa helg är det Alla Hjärtans Dag. Vad fanken ska man göra då då? Okej, jag är på riktigt dåligt humör idag som ni kanske märker. Tycker nog mest lite synd om mig själv för att jag haft så tråkigt och för att veckan som var var ganska crappy. Nya friska tag! (yeah right...)
Jag har pms, är hungrig och uttråkad. Hur illa kan det bli?! Ro hit en chokladkaka nån så kanske jag blir gladare...


Anna, du kan väl ringa och säga att vattnet gått eller nåt så att nånting spännande händer denna helg?

Peace out


Ta mig till ett varmt land och lått mig gå barfota på en vit strand så kanske, kanske att jag blir på lite bättre humör.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tyvärr är det lika stillsamt här. Händer just ingenting. Tur att man kan titta på the Hills och gnälla lite över Spencer så att pulsen iaf gör en liten ökning.

2009-02-08 @ 15:39:09
Postat av: Johan G!

Ska du oxå dra upp detta med pms-besvär offentligt? Räckte det inte med den stora artikeln?

2009-02-08 @ 17:34:09
Postat av: Erika

Fanns det egentligen en bra anledning till att du inte var i Stockholm och hängde ut med oss andra? Eller ? !! VARFÖR VAR DU INTE MED MEJ!!??

2009-02-09 @ 19:21:40
Postat av: Lina

Erika - jag blev ju för f*n aldrig medbjuden! ;) Närå, ekonomin tillät inte riktigt en tripp till huvudstaden i februari månad. Lär väl åka dit inom en snar framtid om min syster behagar trycka ut Majken snart! Ha ha, känn ingen press Anna!

2009-02-09 @ 20:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0