Torsdag...

Jonathan tittar på vampyrfilm med Kate Beckinsale så jag passar på att blogga lite. Vampyrfilmer är inte riktigt my cup of tea... 
Det har inte hänt så mycket spännande idag. Har varit jobb från 08.30 till 19.30. Var inne på skolan både imorse och en sväng nu på kvällen efter säljkursen och typ ingen känner igen mig när jag kommer i privata kläder och utsläppt hår. Jag var tvungen att heja två gånger på mina elever för att de skulle förstå att det var fröken Lina som travade omkring i jeans och knähöga stövlar! De är ju så vana att se mig i uppsatt hår och hudterapeutuniform var eviga dag...

Sitter annars här och planerar morgondagens middag. Jag har bestämt att det får bli oxfilé. Med bakad potatis och en vårig sallad. Mumma! Kolla in den på Allt om Mat´s hemsida här!


Käkade smaskig oxfilé på A Hereford Beefstouw i Köpenhamn!

That´s all for tonight folks! Får väl lägga några ögonkast på den där filmen nu...

LOVE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0