Sjukling...

Igår drabbades Jonis av kräksjukan så idag efter jobbet ska jag gå och handla nyponsoppa och coca cola. Stackars Jonis, han var inte så stursk igår inte. Blek som ett lik verkligen efter att ha snackat lite med toalettkaklet... Då blir man så där moderlig och vill badda med kall handduk och stryka på ryggen. Jag bäddade ner honom i soffan med raggsockar och hinken tryggt vid sidan om på en liten handduk.

Det var helt sjukt länge sen jag hade magsjukan och jag hoppas jag slipper den ett tag till! Peppar, peppar...
Jonis fick nöja sig med en klapp på huvudet innan vi somnade igår. Jag har inte tid att bli sjuk nu med stundande examen på skolan och allt!

Krya på dig babe, nyponsoppan kommer efter 17.00!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0