All hearts day...

När jag lämnade vårt hem igår morse var det ingen vacker syn. Vi åkte direkt till Jonis föräldrar efter jobbet där vi serverades utsökt oxfilé och tiramisu. Tack!
Vi sov över där och på väg hem idag tänkte jag på all disk som väntade på diskbänken. Blä! Stiger in genom vår ytterdörr och i hallen står en vas med rosor och Jonis håller helt plötsligt två Madonna biljetter i handen! Weiiii! Me like! Han har åkt hem tidigare från jobbet igår för att köpa rosor och städa vårt hem.
Naaaw! That´s my boy!

 

Nu måste jag ut på stan för att hitta en passande liten present till Jonis. Har inte hunnit ännu! Dålig flickvän... Ha ha!

All kärlek till er på Alla Hjärtans Dag!
PUSS


Lina + Jonathan = sant 4-ever

Okej det här blev ett riktigt äkta cheesy kärleksinlägg, sorry alla singlar. Önskar er all lycka med att hitta den rätte!


Kommentarer
Postat av: Christel

Åhhh!! Jag vill också på Madonna! Give me the tickets! hehe... Vilken gulligt pojkvän!:) Hoppas allt är bra annars! Kram

2009-02-14 @ 16:22:29
URL: http://suenosblanca.blogspot.com
Postat av: Christel

Är det okej om jag länkar till din blogg från min förresten?:) Så jag har min lilla bloggrunda samlad;)

2009-02-14 @ 16:23:24
Postat av: Knurkan

Älskar er, fast det va cheesy! ha ha ha! Jag ska oxå på Madonna, alla töser ska på madonna...mohaaa! Ha en bra kväll nu så ska jag alla hjärtans dag mysa med min ögonsten, Wilda! Puss på er!

2009-02-14 @ 17:21:23
Postat av: Anna

Nu vet jag ju att det inte är mig Jonathan ska fråga om han skulle fria utan vår käre far. Men jag hade iaf sagt ja på en sådan begäran :-)

Poäng till Jonis!

2009-02-14 @ 19:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0