Åk hit!

För er som är sugna på en weekend eller en tur till den södra delen av landet ska jag nu rekommendera ett litet paradis. Jonathan och jag tog en tur till Österlen på semestern förra året och vi hittade detta ställe på internet. Vi övernattade tre nätter på Karnelund och det var ett underbart litet Bed & Breakfast i den lilla byn Gislöv precis utanför Simrishamn.
Det drivs av Jan & Peter, två gamla göteborgare så vi kände oss ju verkligen som hemma, ha ha! Den ena av dem var kock och den andra var värd och sprang omkring på snabba ben och såg till att alla bara stormtrivdes och hade det bra.


I just looove them!

Maten var helt sjuuukt god! Vi åt saftigt lamm, kötbullar med mos och fin fiskgratäng. Frukostbuffén var perfekt och efterrätterna och vinet likaså. Jag blir alldeles salig när jag tänker tillbaka på det!
Kolla in deras hemsida och boka genast ett rum! Det var verkligen så vackert och trivsamt.
(Klicka för större bilder)

  

 

 



Vi ska nog boka in en liten weekend i slutet av april. Vi kanske ses!

LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0