Yogarapport!

Har faktiskt ingen träningsvärk idag! Halleluja! Känner mig liksom jämnt tränad i hela kroppen efter gårdagens yoga. Inte stel eller någon molande värk men det känns ju att jag har gjort något men på ett skönt sätt. Kommer värken imorgon mån tro? Det brukar ju alltid bli värst andra dagen...

Det gick i alla fall riktigt bra igår för oss båda, jag var ju självklart liiiite smidigare. Ha ha! Men man har liksom inte tid att kolla in någon annan för man är så koncentrerad på sig själv och den övning man gör. Men vi har nog en bit kvar till huvudstående... Hrmm...
Blodcirkulationen kom igång ordentligt och man kände sig varm och skön i kroppen. Jag kan varmt rekommendera. Trodde det skulle bli jobbigare och svettigare, hoppas nästan hon kör lite mer med oss nästa måndag.

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0