Hej då solen...

Idag, vårens första riktigt heta dag med sisådär 19 grader celsius ska jag jobba. Gaah! Jag som har det så lyxigt att jag aldrig/väldigt sällan jobbar helger ska ju så klart spendera denna sköna lördag inomhus... Men det ska bli ganska roligt ändå. Jag ska hålla i en mamma-tonår workshop på skolan. Hålla lite föreläsning om huden och makeup och sen ska de få göra lite rengöring, massage och sminka sig. Får se om mammorna och tonåringarna kan hålla sams...
Som tur är har jag en jätteduktig elev som hjälpreda så det här ska nog gå vägen, men man blir ju alltid lite nervös när man ska stå och prata inför nya människor. Hålla den klassiska powerpointpresentationen utan att staka sig och göra bort sig...

Hoppas ni alla får en skön lördag ute i det vackra vädret! Jag är inte alls bitter... Hrmpf!


Det är jag, morsorna och tonåringarna som ska hänga idag!

LÖRDAGSLOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0