Spring för livet...

Igår gjorde jag slag i saken och köpte ett par joggingskor nu när jag ska springa vårruset. Ungefär så här lät det i affären:

Jag: Hej, jag vill lägga så lite pengar som möjligt på ett par löparskor för jag springer inte egentligen men nu har jag lovat att springa vårruset. De får hellre vara snygga än funktionella för jag vill kunna använda dem i andra sammanhang också.

Försäljaren
: Okej, ha ha, har du varit onykter nu och lovat nåt du egentligen inte skulle gjort?

Jag
: Ja , typ, he he! (Fast så låg det ju inte alls till men jag tänkte jag ger honom den)

Till slut blev det ett par New Balance för 600 kr vilket jag tyckte var helt lagom. Och vem vet, jag kanske börjar springa mer nu när jag i alla fall ändå köpt ett par löpardojjor...
Skatås nån?

Tror det kommer gå skitsnabbt i dem här!



Alldeles utmärkt prissänkning! Passar min smak (och plånbok) när det gäller löparskor...

Möter ni nån på Göteborgs gator som bara svischar förbi, då är det jag. Ni kan kalla mig blixten från och med nu....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow! Jag är på till Skatås när du vill! =) Snygga racerdojjor.



O du min käre språkpolisvän, jag ger dig en chans att se din (språkliga)miss... Ja, jag är medveteon om att jag förmodligen är ensam om att anmärka på såna saker, men du o jag är ju i samma liga här ju.

Puss!

2009-04-28 @ 21:27:46
Postat av: Lina

"Dem här"? Jag suger på användandet av de, dom och dem! Annars har jag totalt missat min språkliga miss... Men som man säger: även solen har sina fläckar! :) Förresten, var det du Lisa som skrev?

2009-04-28 @ 21:35:40
Postat av: Jonas

Du vet vart bootcamp ligger! Jag kan sminka dig i cammo och så jagar jag dig upp för en kulle.

Välkommen

2009-04-28 @ 22:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0