Shoppat hos Kickans...

Idag kom ju lönen och då måste man genast springa ut på lunchen och försöka göra av med så mycket som möjligt. Det bara bränner i plånboken!!

Tog en sväng på Kicks och köpte följande



plus ett Juicy tub-läppglans som luktade smörkola (glömde det på jobbet). Har inte riktgit bestämt mig om jag gillar det eller ej ännu...

Produkten från Björn Axén är ett styling powder i sprayform som ska matta ned och ge volym. Var lite skeptisk för jag har inte hittat någon sådan riktigt bra produkt. Men va fan, jag provar tänkte jag. Har sprejat lite här hemma precis och den verkar riktigt bra! Som Dust it fast kanske bättre till och med. Luktar supergott också. Har provat en liknande produkt från Lee Stafford tidigare men den luktar död grävling... O¨ch så ger den ingen volym.

Jag tror faktiskt att jag kan rekommendera denna produkt som tjänar som volymgivande torrshampo. Jejj!
Kostade 110 riksdaler men det var nog kampanjpris. Så skynda, fynda!

Sen fick jag lite Dove att smörja in min bleka kropp med. Den är smidig!

LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0