Sccchteeek!



Det hade varit otroligt intressant att gå dit bara för att se alla stekiga killar och tjejer som tagit sig ditt för en casting! Ha ha ha!
Först förstod jag inte, trots den stora rubriken, att det var filmen Snabba Cash det var casting för (skyller på mitt sega snorhuvud, läs tidigare inlägg...) Tänkte bara att man kunde tjäna snabba cash genom att få en roll som stekig stureplansfigur. Sen vilade jag i en timma och då slog det mig. Poletten trillade ner, så att säga. "Ka shing"!

Jag får nog inse att jag inte är så stekig av mig, så jag skippar nog detta lockande erbjudande ändå...

Kommentarer
Postat av: Jonas

Själv tycker jag order Grilljanne är bättre.

http://susning.nu/Grilljanne



Undrar hur de hade sett ut med en casting av grilljannes

2009-04-03 @ 10:17:39
Postat av: Erika

hahaha!! Snälla Lina gå dit och bli castad! det hade varit grymt. det är vänner till mig som har huvudrollerna - hade varit fett att dryga ut kompisrollistan med ett par statister också! hoppas du får en fiin helg. kram

2009-04-03 @ 17:33:18
Postat av: Erika

hahahha! klart du ska va stek-statist Lina. Jag kan lägga ett god ord för dig, hela polar-grabbligan är involverade i den där rullen, både som castare, huvudrollare och regissör. Kaxigt om jag känner några fler på rollistan än alla andra här. Det är ju så viktigt att få vinna och få va lite extra cool och få gå före i kön. ;) puss

2009-04-04 @ 11:00:10
Postat av: Erika

lina .. din blogg mår sådär. så där jävla angelägen om att du ska bli stekar är jag inte. men kommentaren kom ju inte upp på ett halvt dygn!! så jag skrev ett nytt och nu är bägge där! what the fuck!

2009-04-05 @ 12:33:46
Postat av: Lina

Erika: kommentarerna kommer inte upp förrän jag har godkänt dem. Ibland tar det ett tag mellan gångerna eftersom jag har ett jobb att sköta också ;) Blev lite fundersam men tyckte det var roligt att du var så på angående stekarinlägget, haha! Puss

2009-04-05 @ 14:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0