Flashback gårdagen...

Var ju på Joe Farreli´s igår kväll och åt god burgare/pizza. Slängde ett öga på hockeyn emellanåt och Linda blev nöjd då Färjestad vann! Efter det gick vi vidare till Bishops arms. Lite "gubbigt" för min smak men mysgit och rustikt. Vi blev inte jättelångvariga då jag skulle upp och jobba, vi hade öppet hus på skolan idag.


Obligatoriska ta-kort-på-maten-stunden


Linda & Markus


Jag i behov av brun utan sol alt. en utlandssemester...

Det roligaste under kvällen var när vi såg följande på Avenyn.


Värsta schysstaste korvståndet med egen uteservering! Det bästa jag sett på länge, den killen har tänkt till! Tända ljus, meny och filt. Sweeeet!

LOVE!

Kommentarer
Postat av: Julia

Tack :)



Ikon på vallgatan, kolla eniros hemsida :) (Finns massa kommentarer om dom där alla utom en hade gett högsta betyg om jag inte minns fel) Har vänner som varit hos Elli, och alla har varit jätte nöjda. Jag har själv inte klippt mig hos henne men hon har stylat mitt hår på modelvisning förut och det va super :)

2009-04-04 @ 19:24:09
URL: http://juliakrischel.blogg.se/
Postat av: Linda i K-backa

Åhh vilken söt kôrvgubbe!!

2009-04-05 @ 17:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0