Familjen hör upp!

Vill passa på att hälsa glad påsk till min familj! Längtar efter er alla! Större delen av er befinner sig i Stockholm och jag önskar att jag också kunde vara med er! Extra puss till Alice.

Nu ska jag åka till min "extrafamilj" här i Göteborg och spendera påskafton i solen och om vi har tur kanske vi får lite god mat också...

Tjejjor jag längtar efter er också! Det är så tomt här i Göteborg utan er...

Pussen och kramen!

Inget regn i sikte idag, men heller ingen Linda, Erika, Lisa, KJ, Malin eller Jessica...

Ha ha ha ha ha! Vi har så kul tillsammans!


Kommentarer
Postat av: Erika

Raring! Jag saknar dig med. as mycket. Har en av våra gbg-bilder som skrivbordsunderlägg på datorn så jag ser dig flera gånger varje dag. Nu ska jag gå ut och lägga mig i en snödriva och glo på solen. (Jag är på Ollehia.. i sthlm verkar det nästan va sommar..) kram kram kram kram kram. pappa hälsar - hej alla vackra!

2009-04-11 @ 11:44:39
Postat av: Anonym

Glad Påsk Lina! Vi längtar efter dej oxå. Vi ses snart. Hälsa Jonis o hans familj.Kramar i massor från mamma Lena o Ove.

2009-04-11 @ 23:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0